CHICAGO – 5 września 2024 r. – Motorola Solutions (NYSE: MSI) ogłosiła dziś, że miasto Oakland w Kalifornii zmodernizowało swoją reakcję na sytuacje awaryjne dzięki oprogramowaniu PremierOne® do komputerowego wspomagania dyspozytorskiego (CAD). Dyspozytorzy 9-1-1 w Oakland wykorzystują nową technologię, aby szybko przydzielać policję, straż pożarną i pogotowie ratunkowe do zgłoszeń i zarządzać zasobami w miarę rozwoju incydentów. W ciągu kilku minut od przejścia na nowy system CAD liderzy ds. bezpieczeństwa publicznego w Oakland byli świadkami szybkości i skuteczności technologii, gdy dyspozytorzy i ratownicy współpracowali, aby pomyślnie zająć się pożarem z trzema alarmami w dzielnicy Rockridge w mieście.
„Po przybyciu na miejsce z księgarni wydobywał się gęsty dym i płomienie” — powiedział Damon Covington, szef straży pożarnej miasta Oakland, zauważając, że dzięki szybkiej reakcji agencji tylko jedna osoba doznała drobnych obrażeń, a pięć osób zostało przesiedlonych. „Nasza straż pożarna ma bogatą, 155-letnią historię ochrony ludzi i mienia w Oakland, a ponieważ liczba wezwań 9-1-1 w celu uzyskania pomocy rośnie, nasi strażacy i pogotowie ratunkowe zasługują na najlepsze możliwe narzędzia, aby pomóc w szybkiej, dobrze poinformowanej reakcji. Nasz nowy system dyspozytorski 9-1-1 to znaczący krok naprzód i skutecznie łączy wszystkie zakątki naszego departamentu z mieszkańcami Oakland wymagającymi pomocy ratunkowej”.
Oprogramowanie CAD PremierOne jest wysoce konfigurowalne i może udostępniać krytyczne szczegóły incydentów — takie jak podsumowania połączeń 9-1-1, informacje o zagrożeniach i plany budynków — ratownikom w drodze, dzięki czemu docierają na miejsce zdarzenia lepiej poinformowani i mogą działać szybko. Nowy system CAD Oakland umożliwia również agencjom bezpieczeństwa publicznego i sąsiednim jurysdykcjom organizowanie skoordynowanej reakcji na sytuacje awaryjne na dużą skalę, takie jak karambol na autostradzie, pożary z wieloma alarmami lub klęski żywiołowe, z możliwością komunikacji i udostępniania danych o incydentach w różnych systemach.
„Wprowadzenie na rynek naszego nowego systemu PremierOne CAD firmy Motorola Solutions zapewnia naszemu Działowi Komunikacji najnowocześniejszą platformę do obsługi zgłoszeń alarmowych 9-1-1” — powiedział Floyd Mitchell, szef policji miasta Oakland. „PremierOne CAD zapewnia ulepszony interfejs użytkownika, który wspiera naszych dyspozytorów w ich codziennych zadaniach i płynnie integruje się z innymi systemami informacyjnymi, aby wspierać bardziej skoordynowaną i skuteczną reakcję”.
„Jeśli kiedykolwiek byłeś świadkiem pożaru w swojej okolicy lub nagłego wypadku medycznego, rozumiesz, że sytuacja może rozwinąć się bardzo szybko” — powiedział Jeremiah Nelson, wiceprezes ds. reagowania kryzysowego, raportowania i technologii dowodowych w Motorola Solutions. „Nikt nigdy nie chce dzwonić pod numer 9-1-1, ale kiedy to robi, oczekuje natychmiastowej, świadomej odpowiedzi. Projektujemy naszą technologię CAD tak, aby dyspozytorzy i ratownicy mogli działać szybciej i z lepszą inteligencją, aby wspierać ludzi w chwilach, gdy tego potrzebują”.
Technologie CAD firmy Motorola Solutions , w tym PremierOne, Flex i CommandCentral CAD, cieszą się zaufaniem agencji na całym świecie w zakresie zarządzania incydentami i zasobami w sytuacjach kryzysowych.
O Motorola Solutions
Motorola Solutions rozwiązuje problemy bezpieczeństwa. Tworzymy i łączymy technologie, aby chronić ludzi, mienie i miejsca. Nasze rozwiązania umożliwiają współpracę między agencjami bezpieczeństwa publicznego i przedsiębiorstwami, co jest kluczowe dla proaktywnego podejścia do bezpieczeństwa. Dowiedz się więcej o tym, jak rozwiązujemy problemy bezpieczeństwa społeczności, szkół, szpitali, firm – bezpieczeństwa wszędzie – na stronie www.motorolasolutions.com .